Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mariska - WaarBenJij.nu Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mariska - WaarBenJij.nu

Cairns!

Door: mariskavm

Blijf op de hoogte en volg Mariska

13 Februari 2011 | Australië, Cairns

Haiiii

Nou op woensdag naar de lagoon gelopen, dat ziet er echt leuk uit, jammer dat het een beetje regent! Veel souvernirshopjes en de sfeer is echt goed, relaxt. Beetje rondgelopen in Cairns. Dennis wilde koken 's middags, nou ga je gang zou ik zeggen. Maar hij toverde wel wat goeds op tafel whaha. Ik wilde 's middags echt even alleen zijn hoor, was echt vet moe. Op de kamer waren Isa, Tim, Sarah en Marcy. Die hielden ook niet op met kletsen, dus van slapen kwam niet veel. Naar de sportzaal geweest, was niet heel veel, loopband was ook kapot, maar ach was wel even geinig. Gegeten met de roomies, eten was smerig, je krijgt hier ook elke dag hetzelfde, maar ja het is gratis...
Daarna bingo! Was wel geinig, was nog even bij de jongens naar binnen gelopen om ze te halen en ze kwamen wat later. Jamie en Ben waren bij een spel nog naakt gegaan en eindigden zoenend, nou het kenmerkt wel weer het niveau van de avond. Echt iets voor mij dus ;)
Overgebleven die nacht met George en Jack, 2 Engelsmannen, die ook bij dat groepje hoorde zal ik maar zeggen. Was wel gezellig, rond 2u weer in de kamer (dat ligt ernaast, dus is makkelijk) De muziek dendert ondertussen gewoon door terwijl je ligt te slapen.
De volgende dag wat uitgeslapen. Iedereen was pleite dus heerlijk! Eerst de tours boeken, ik moet toch wat doen hier, want ik word hier zo lui als dikke stront. Bij Peter Pan's 2 tours geboekt, niet die van Isa, maar zelf maar wat gedaan. Die leek me beter. Een snorkeltrip voor de vrijdag, en maandag Cape tribulationtour. Kreeg nog wat korting en gratis internet bij Peter Pan's. Top geregeld!
Wat gewinkeld, had nog nieuwe bikini nodig enzo, geinternet. Was 17u thuis, Isa was op de kamer, was wat depressed omdat een bepaalde vlucht erg duur was. Tja..
Beneden eten, was weer niet te nassen, dus boven maar weer wat yoghurt naar binnen gewerkt. In gesprek met Menno en Laurens, 2 jongens uit Amstelveen. Maandag is Menno jarig, dus dat moet gevierd worden zaterdag. De hele tijd ook zitten praten met 3 Ned. meiden, Judith, Lenny en Manon, was echt supergezellig. Samen nog even naar de nightmarket gelopen en wat nagedronken op een terrasje. Echt weer even lekker lullen en zeiken met elkaar. Lekker nuchtere meiden. Inmiddels was het al 22u ofzo, had tegen Marcy gezegd dat ik wel naar beneden zou komen (was haar verjaardag). maar inmiddels was zij alweer terug op de kamer haha, beetje lullig. Sarah was er nog wel.
Jack gesmst waar ie was en die kwam ik dus ook tegen beneden. Had niet zo'n zin meer, dus om 1.30u gaan slapen, was kapot.
Op vrijdag had ik de snorkeltrip. Heel toevallig was de fam. Jansma ook vertegenwoordigd, was echt supergezellig. Ik was echt kapot, dus beetje geslapen enzo, want half 8 werd ik verwacht in de haven. Mooie catamaran, daarmee 2 uur heengezeild en onszelf in stingersuits gehesen. Zag er heel charmant uit haha. Was niet zo lekker geworden, ook met die golven en het dobberen met het snorkelen. Was beetje misselijk, dus had mijn zakje er al bijgepakt. Leuk gevoel he Nienk? Maar zover kwam het niet. Lekker geluncht en later weer het water in, naar een eilandje gesnorkeld en het reef was echt prachtig!! Ik kan niet anders zeggen, heel bijzonder. Helaas geen schildpad gespot, 1 iemand wel. Jammer de bammer. Was blij dat ik niet gedoken had, dat zou echt zonde van het geld geweest zijn. Je kon alles perfect zien! En zo diep was het er niet. Was een goede trip, veel zon gehad dus was echt geluk weer, en om 17.30u weer in de haven.
Bij aankomst in Cairns veel regen gevallen!! Gedoucht, gegeten. Ik was met Daniel (Zwi), James (Eng) en Isa, de eersten 2 nieuwe kamergenoten, zijn wel leuk.
Uit geweest met bovenstaande 4 en de Ned. meiden. Soren en Simon van de outbacktour kwamen me nog even opzoeken, was echt heel gezellig. Niet meer zo gereserveerd, waren opeens heel anders.. Apart. Afscheid genomen van de Ned. meiden, hun vlucht gaat morgen naar Alice.
Overgebleven met Soren en Simon, maar de anderen weten ook van geen ophouden. Vooral James is helemaal gestoord echt. Erg leuke nacht gehad. Om 3.30u thuis. Al snel weer wakker rond half 9 door James die een denken midden in mijn pan gooit, echt keihard. Nog snel afscheid genomen van de meiden.
En ik was moe, zo moe haha. Wakker gehouden door James zijn slaapproblemen, maar een slaappil bij hem naar binnen gedouwd en dat hielp, hij heeft tot 16u geslapen ofzo haha. Ik kreeg in een surfshop een gratis kaartje voor de partybus van vanavond twv 30 dollar. Nice! Want we waren al van plan om daar mee te gaan! Bij de lagoon gezeten, was echt heerlijk weer.
Voor de anderen ook even de partybus kaartjes gehaald, want we gingen met onze hele kamer. Gedoucht en naar beneden voor de BBQ die er ook bijzat. Om 19.30u in de bus en wat een hel was dat toch echt! Dat mensen daar echt geld voor betalen. Allemaal al lam, veel zuipen niet meer normaal! Ordinaire toestand met spelletjes je kent het wel. Nou, Isa was al naar huis gegaan, die trok het allemaal niet. Overgebleven met Daniel, James. Je moet je er maar een beetje aan overgeven. We gingen van kroeg naar club in de bus met discolichten enzo. zaten bovenin de dubbeldekker. Iedereen liet zich echt volledig gaan, echt heel genant!
Maar goed, overleefd en geeindigd in Gilligans, waar ik Laurens en Menno tegenkwam. Hele tijd gesproken en heb me echt kapot gelachen, was echt gezellig!
James en Daniel waren zo dronken, die heb ik maar even laten gaan haha. Nog de Engelse boys tegengekomen, gevraagd naar de boothuur, maar als je hoort " we zien het wel" dan weet je het ook wel natuurlijk. Niet te geloven. Om 4u weer op de kamer ofzo.
Vanmorgen stond James om 8u alweer te springen op alle bedden. Ojjjj. Wat op internet gezeten, naar de lagoon zo met de roomies en vanavond weer even naar de night market.
Morgen dus de Cape tribulationtour. Laatste dagje!! Wel raar hoor, maar ook wel weer lekker..
Woensdagmorgen kom ik aan in Amsterdam, kijk er ook wel weer naar uit!

xxx

  • 13 Februari 2011 - 08:14

    Evelien:

    Nog heel even schat en dan zit het er alweer op voor je...weken zijn wel echt snel gegaan hoor!!
    Gezellig dat je weer thuis komt...eindelijk! ;-)

    Dikke kus xx

  • 13 Februari 2011 - 11:08

    Irene:

    Woeiiii bijna thuis!

  • 13 Februari 2011 - 11:21

    Nienke:

    Nou, dat klinkt alsof die typjes allemaal stevig de bloemetjes buiten hebben gezet daar, oj! En misselijk op bootjes, praat mij er niet van. Kreeg een spontane herbeleving achter mn laptop :S Goede terugreis!!!

    Xx

  • 14 Februari 2011 - 17:48

    Maartje:

    Hoe laat kom je aan op schiphol?? xxx

  • 14 Februari 2011 - 21:57

    Judy:

    He Maris,
    Wat heerlijk allemaal om te lezen, je doet t top!
    Hier op het werk alles hetzelfde haha, de allesopnemende dokter heeft dienst dus je weet het wel .....!
    Ik ga je volgende week even bellen en vind het gezellig dat je weer werken komt, je niet ws haha. Hug Juud

  • 15 Februari 2011 - 12:50

    CLaud:

    Maris,
    Wat een té gekke reisverhalen zeg! Zal ze missen. Wel super dat je weer terugkomt....ik zeg snel een dinnenlunch.
    Goeie reis, dikke kus CLaud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Cradle Mountain!

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 20129

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 26 Mei 2018

Indonesië

19 Oktober 2017 - 29 Oktober 2017

IJsland

01 April 2017 - 17 April 2017

Cuba

05 Augustus 2016 - 28 Augustus 2016

Transmongolië express

30 Januari 2016 - 27 Februari 2016

Thailand en Cambodja 2016

21 Juni 2014 - 15 Juli 2014

Peru en Bolivia 2014

24 November 2012 - 30 December 2012

Argentinië, Chili en Paaseiland 2012

10 Januari 2011 - 16 Februari 2011

Australie 2011

Landen bezocht: